Dove
Dove yra vienas iš pasaulyje geriausiai žinomų asmeninės priežiūros prekės ženklų, priklausantis Unilever, įsteigtas Jungtinėje Karalystėje. Dove produktai, tarp kurių ir dušo geliai bei putos, kreminiai muilai, kūno kremai ir prausikliai, dezodorantai ir plaukų priežiūros priemonės vyrams ir moterims, yra parduodami daugiau nei 80 pasaulio šalių.
Be kūno ir plaukų priežiūros produktų, prekės ženklas taip pat pasaulyje gerai žinomas kaip tikrasis grožio ambasadorius, įkvepiantis moteris visame pasaulyje pasitikėti savimi. Dove komandos vizija – pasaulis, kuriame grožis yra pasitikėjimo, o ne nerimo šaltinis. Komandos misija yra užtikrinti, kad kita karta augtų žvelgdama pozityviai, mėgaudamasi tuo, kaip ji atrodo – padėti merginoms pasitikėti savimi ir išnaudoti savo galimybes.
Nuo 1957 metų Dove rūpinosi moterimis ir šventė jų grožį. Dove sukaupta patirtis remiasi drėkinimu – praktika, o ne pažadais Dove sudrendo nuo įprasto muilo į vieną labiausiai pripažintų pasaulyje prekės ženklų.
Greta produktų, 2004 metais Dove sukūrė savigarbos projektą, siekiantį padėti kitai moterų kartai augti pasitikinčiomis savimi ir laimingoms. Tais pačiais metais buvo pradėta Dove kampanija Tikrasis grožis. Tai buvo pirmoji kampanija pabrėžianti ir kviečianti džiaugtis tikruoju moterų grožiu.
60-ojo prekės ženklo jubiliejaus proga DOVE žengė dar vieną žingsnį, kad padėtų moterims suvokti savo grožio potencialą.
2017-aisiais metais DOVE įsipareigojo tikrajam grožiui paskelbdami tris nuostatas ir pavadindami jas „Dove tikrojo grožio pažadu“:
-
Mes visuomet pateikiame tikras moteris, ne modelius
-
Mes vaizduojame moteris taip, kaip jos atrodo tikrame gyvenime
-
Mes padedame merginoms ugdyti pasitikėjimą savimi ir savo kūnu